Jdi na obsah Jdi na menu
 


Klanová liga

 

KLANOVÁ EXTRALIGA DE

 

Formát Klanové extraligy 2015/2016:

 

- Budou se hrát dvě divize.

- Právo na účast v první divizi mají klany, které minulý rok nesestoupily a první dva týmy z druhé divize.

- Do druhé divize se mohou hlásit týmy, které nechtějí nastoupit v první divizi nebo kterýkoliv jiný tým, který se složí.

- Pokud bude v jedné divizi méně než šest týmu, bude hrát každý s každým dvě utkání.

- Hraje se na malé mapě (4 oblasti) stylem 5 vs. 5 hráčů.

- Rozpis zápasů bude náhodně rozlosován včetně turnajových lig, kde se bude účastnit.


 

 Základní údaje:

- Začátek turnaje je plánován na 4.10.2015.

- Registrace týmů jsou možné do 27.9.2015, posílejte je na nick Forult spolu se soupiskou a preferencí divize.

- Pořadatelé jsou Curse a Forult.

- Hlavní sponzor: Lord Pletron.


 

Pravidla turnaje:

1) Klan je povinen uhradit 2 DEky kauci za každého hráče na soupisce, tento poplatek bude vrácen veliteli sestavy, pokud tým nastoupí ke všem kolům extraligy. Minimální počet hráčů na soupisce je 5. Hráče lze průběžně připisovat. Počet hráčů na soupisce není omezen. Ze soupisky nelze škrtat. Propadlé DEKy budou odvedeny hlavnímu sponzorovi.

2) V turnaji smí nastoupit pouze zaregistrovaní hráči. Tolerovány jsou všechny nicky, které má hráč spárované ve svém klanu.

3) Hráč může být uveden na soupisce pouze jednoho týmu nezávisle na divizi.

4) Každý tým si musí vybrat kapitána a zástupce kapitána, kteří jako jediní mají právo za klan účastnící se turnaje jednat (doplňování hráčů na soupisku, řešení sporů apod). Kapitán může být na žádost týmu v průběhu turnaje vyměněn, pokud se na tom shodne více než polovina týmu.

5) Každý klan může v jedné divizi nominovat pouze 1 soupisku.

6) Hraje se v ligách se 4 sektory na dobytí Země Darkelfa. Body jsou rozdělovány následovně. Pokud aliance vyhraje do 15. dne, získává 3 body. Pokud dojde k dobytí země DE do 17. dne, vítězná aliance získá 2,7 bodu, prohravší pak 0,3 bodu. Pokud dojde k dobytí země DE do 19. dne, vítězná aliance získá 2,4 bodu, prohravší pak 0,6 bodu. Pokud nedojde do 19. dne k výhře jednoho z týmů, zápas jde do prodloužení. Pokud nedojde k rozhodnutí do 23. dne, rozhoduje o vítězi a zisku 2 bodů počet zemí aliance (vyhrává ta s vyšším počtem, pokud jich budou mít obě aliance stejně, vyhrává aliance s vyšší celkovou silou).

7) Služby v lize jsou nastaveny stejně jako v první lize = povolena je portálová brána, hrdinové, rytíř a pomoc mága, naopak zakázány jsou služby ovlivňující hru - zlatý prut, měšec zlata apod.

8) Vstup do ligy je za železný klíč, DEKy za země se vrací

9) Liga se hraje formátem 5 vs. 5, přičemž do konce 2. herního dne musí každý klan založit alianci

10) Pokud se velitelé klanu dohodnou, je možné pro konkrétní klání modifikovat pravidla tak, aby jim vyhovovaly, pokud budou v duchu fair play a v souladu s kodexem (hra bez hrdinů apod.). Pokud se klany, vzájemně dohodnou, je možnost si zápas i předehrát. Podobné změny musí schválit oba pořadatelé.

11) Hráč smí do turnaje nastoupit pouze pod svým nickem. Odehry za jiného hráče jsou tolerovány a dodržujte fair play.

12) Pokud dojde ke kontumaci zápasu, je zápas považován jako kdyby skončil 10.den

13) Vzhledem k možnosti zásadně ovlivnit regulérnost souboje je zakázáno použití opětovné registrace. Stejný případ je i použití jiného / dalšího nicku stejného hráče při odlogu již zaregistrovaného nicku. V případě, že se zjistí její použití nebo zalogování dalšího nicku, bude hráč se ligy smazán. Explicitní případ, pokud by např. sayka odlogoval 0. den svůj nick a místo toho se pak rozhodl lognout s Mrtvolkou, byl by ze souboje pro toto kolo smazán.

14) V případě odstoupení týmu jsou všechny zápasy s tímto klanem anulovány.


 

Vítězství:

- Vítězem se stává klan, který po skončení ligy získá nejvíce bodů.

- Pokud dojde k rovnosti bodů, postupuje se podle následujících pravidel:  

a) Vzájemný zápas, minitabulka při 3 a více klanech.

b) Menší celkový součet dnů zavření (přičemž nejlepší a nejhorší výsledek každého z klanů se maže).

c) Vzájemný souboj zainteresovaných klanů.

d) Pokud dojde při rovnosti bodů na minitabulku 3 a více týmů, rozhoduje počet výher v základní části, případně v prodloužení.


 

Sankce:

- V případě nenalogování týmu klan kontumačně prohrává kolo, druhý klan pak vítězí 10. den.

 - V případě nalogování menšího počtu hráčů z klanu nese odpovědnost za nenalogování klan a musí hrát s tímto menším počtem hráčů. V případě zájmu obou velitelů, je možné zápas opakovat.

Pokud do ligy naloguje více hráčů z jednoho klanu, klan kontumačně prohrává, druhý klan pak vítězí 10. den.

Pokud do ligy naloguje hráč, který není napsán na soupisce ani jednoho týmu, bude automaticky smazán bez náhrady.

- Pokud se prokáže, že se nějaký hráč zaloguje za nicky v obou aliancích proti sobě hrajících, bude odmazán z ligy a diskvalifikován z turnaje. Pořadatel takové podezření vždy rád prošetří.

- Pokud klan nenaloguje k zápasu dostává varování.

- Pokud klan nenaloguje během ročníku ke 2 zápasům je vyřazen a všechny jeho výsledky se nezapočítávají. Klan má možnost se do klanové ligy vrátit v rámci nového ročníku, začíná ale v nejnižší soutěži. Žádný další klan ho pak nenahrazuje. Klan je počítán jako jeden ze sestupujících v případě 1. Divize.

- Sankce jsou koncipovány tak, aby chránily poškozený tým a penalizovali hříšníka. Pakliže se však týmy mezi sebou dohodnou jinak, tak se budeme snažit vyjít vstříc i takové domluvě.


Odměny v 1.divizi:

1. místo - 1 červený drak pro vítězný tým nebo 5x 30 000 XP na libovolného hrdinu hráče zapsaného na soupisce (nelze sčítat). 5x artefakt ze setu DE/KS nebo 2x unikátní artefakt dle vlastního výběru (mimo komentátorských).

2. místo - 1 modrý drak pro vítězný tým nebo 5x 15 000 XP na libovolného hrdinu hráče zapsaného na soupisce (nelze sčítat). 5x artefakt ze setu nekro/mág nebo 1x unikátní artefakt dle vlastního výběru (mimo komentátorských).

3. místo - 5x 10 000 XP na libovolného hrdinu hráče zapsaného na soupisce (nelze sčítat). 5x artefakt ze setu elf/rytíř/trpaslík.

4. místo - 5x artefakt ze setu elf/rytíř/trpaslík.

Vítěz každého jednotlivého zápasu získá pro tým 1 artefakt ze setu elf/rytíř/trpaslík, artefakty budou odeslány budou po skončení extraligy.

 

 Odměny v 2.divizi:

1. místo - 5x 10 000 XP na libovolného hrdinu hráče zapsaného na soupisce (nelze sčítat). 5x artefakt ze setu nekro/mág.

2. místo - 5x 5 000 XP na libovolného hrdinu hráče zapsaného na soupisce (nelze sčítat). 5x artefakt ze setu elf/rytíř/trpaslík.

 

3. místo - 5x artefakt ze setu elf/rytíř/trpaslík.

Vítěz každého jednotlivého zápasu získá pro tým 1 artefakt ze setu elf/rytíř/trpaslík, artefakty budou odeslány budou po skončení extraligy.


 

Řešení sporů:

- V případě porušení pravidel turnaje jsou hlavní arbitry sporu organizátoři.

- Pokud se aliance mezi sebou dohodnou na dalších omezeních/ dohodách - dohoda o vracení hrdinů apod., situace je řízena kodexem a bude posuzována Radou Starších.

 

Ostatní informace:

Vzhledem k charakteru ligy nebude možné v této lize plnit trofeje.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

vxyvxyvyy

(paprsek, 22. 8. 2014 23:46)

Asi bych se měl urazit

Dotaz

(Raj, 22. 8. 2014 8:18)

"2) Možnost odtahu za člena aliance je možná jen v rámci hráčů stejné aliance, kteří jsou nahlášeni do aktuálního věku. Tento odtah je vždy nutné ohlásit na ligovém fóru. "

Ahoj, jak moc budete resit v tech hrach IP adresy? Ja treba jsem zvyklej tahat pres den, vecer uz se dostavam ke kompu slozite, pak jinej hrac ma pristup zase jen vecer, takze se mijime. Takze kdyz jsme sousedi tak, si obcas obhospodarim smlouvy z jeho uctu a necekam s odtahem na nej. Jak prisne budete resit ty IP adresy? Bude tam nejaka benevolence, nebo to bude hlidano natvrdo? Dik

Re: Dotaz

(Torg, 22. 8. 2014 18:48)

Toto bereme jako standard v dobře fungujících aliancích a určitě to nebudeme postihovat.

Paprsek

(sayka, 21. 8. 2014 23:54)

Tebe nikdo nepotrebuje :-P

Úleva

(paprsek, 21. 8. 2014 21:26)

Jsem rád, že jste ze mě zase neudělali arbitra sporů :D

Kometáře

(sayka, 20. 8. 2014 7:47)

Komentáře sledujeme, co nejdříve se k nim vyjádříme, ovšem teď je nějaký časový pres..ale jedno už ted vím určitě, a to Orbrinovo pomocné hodnocení B...doplníme, že pak vždy rozhoduje počet zavření, klan B by byl poslední a u A a C by rozhodovaly dny..co se týká kontumační výhry 3. den, lze to udělat i tak, že si ten klan prostě ligu dohraje a bude se mu počítat den, kdy zavřel, tohle bylo spíš ulehčení, aby se tam klan neplácal sám...ale tohle si ještě domluvíme s Torgem a LP

par poznamek

(Forult, 19. 8. 2014 21:16)

Nicky, stejně jako hráče, lze během turnaje dopisovat, nelze tak činit déle než den před začátkem dalšího kola. Pro nahlášení hráče do daného kola musí být jeho přihláška alespoň 24 hodin před startem kola v poště pořadatelů.

1) Budou se hlasit hraci nebo primo konkretni nicky?
2) Rozumim tomu spravne, ze je tedy idealni zacit se soupiskou 7 jmen a dalsi doplnovat podle potreby az v prubehu turnaje a to do poctu 12. Prece jen clovek nevi, kdo skonci apod. :)

..

"- pokud do ligy naloguje více hráčů z jednoho klanu, klan kontumačně prohrává, druhý klan pak vítězí 3. Den"

Tim nalogovanim se mysli stav tesne po uzavreni registraci nebo kdy? Jde mi o prelogy. Pokud v ten den clovek musi nastoupit jen s jednim nickem (nemam pocit, ze by to bylo nekde psano), tak je toto reseno.

..

Mozna by se bylo dobre vyjadrit k (ne)tolerovani odtahu. Zda treba hrac mimo soupisku muze tahnout o vanocich hrace na soupisce apod.

..

Orbrin: Jop, treba ten 12.den je ok.

..

Osobne bych byl radeji za moznost ucasti 1 hrace ve vice tymech, alespon bych to zkusil probrat za predpokladu, ze se nepodari sehnat 20 lidi.

kontumační výhry + počítání pomocného hodnocení za zavření

(Orbrin, 19. 8. 2014 12:32)

Zdar,
Je to dobré, i když si nejsem jistý, že dáte do kupy 20 klanů, co by hrálo (a neodhlásilo se) ... Snad jo :)
________________________________________________________________

Co mi ale nepřijde vhodné jsou kontumační výhry 3. den. Den výhry je jedno z pomocných hodnocení, takže mít kontumační výhru s hodnotou 3 znamená mít ohromný bonus. (a to i když se počítají jen střední hodnoty zavření). Ve chvíli, kdy by nějaký klan měl kontumační výhry dvě, tak má započítanou jednu výhru s pomocným hodnocením klidně o 10 lepším než ostatní...

2Am a 2Bm mapy mají nejrychlejší zavření 12. den. Navrhuji tedy, aby se kontumační výhra počítala jako buď fixně něco mezi - 8-12 dnem, nebo aby měla posuvnou hodnotu rovnou nejrychlejší výhře v dané lize (tj pokud někdo odlogne 7. den a 8. den bude liga červená, tak všechny kontumační výhry v dané lize budou mít hodnotu 8) //nebo 7 pokud se jako den výhry počítá den kdy tam není žádný soupeř//
________________________________________________________________

Další věc je opět k pomocnému hodnocení B - celkový počet dní na zavření.

Vezmeme si sestupové příčky.
Klan A - 2 výhry v prodloužení, 3 prohry v prodloužení a 4 rychlé prohry (tj 7 bodů).
Klan B - 1 výhra v prodloužení, 5 proher v prodloužení a 2 rychlé prohry (tj 7 bodů).
Klan C - 1 rychlá výhra, 1 výhra v prodloužení, 2 prohry v prodloužení a 5 rychlých proher. (tj 7 bodů).
Minitabulka mezi nimi náhodou nic nevyřeší. Druhé pomocné hodnocení je celkový počet dní do zavření. Jenže... Klan A a B má 2 zavření, zatímco klan C má zavření jen jedno. Jak se to tu počítá?

Pokud by se počítalo pomocné hodnocení za všechny zápasy, včetně těch prohraných, tak by prohrávající s malou šancí na otočení měli odlogovat přesně 18. den aby si nekazili pomocné hodnocení (čímž ho zároveň zlepší i soupeři).
________________________________________________________________

Orbrin

Než se začnete ptát

(sayka, 11. 8. 2014 22:09)

tak se podívejte do často kladených dotazů



 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA